söndag, april 05, 2015

Ett fynd och mycket städ

Det var så skönt med lite sovmorgon idag!
Med betoning på lite. Efter den åt vi frukost länge och nu är det dags att ta tag i städningen här hemma. Så mycket som jag städat sen vi flyttade in i huset har jag aldrig gjort tidigare, ändå städar vi säkert mindre än de flesta andra fortfarande. Haha!
Sen ska jag ta mig ut och göra något ute, solen skiner och värmer faktiskt även om luften är lite kylig fortfarande.
Det blir i vilket fall en ganska lugn dag här hemma idag! Vad ska ni hitta på?

 Som jag letat efter en sån där liten med kant. 
Ja, den lilla ljusblåa äggkoppen. I plast har jag hittat innan
men nu äntligen fann jag en variant i porslin, på Lagerhaus
Tänk vad fiffigt det är när kaviaren kan ligga på kanten!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar