måndag, mars 18, 2013

Att göra en KOstol

När min finaste vän fyllde år fick jag för mig att jag skulle göra något speciellt till hennes stora dag.
 
Med inspiration av stolen som Ika fick av Jennie när hon fyllde 30 landade det hela i en KOstol.
 
Anledningen till att det blev just en KOstol är enkel. Cin Ä.L.S.K.A.R kossor!
 
Jag köpte en gammal turkos pinnstol, målade den vit och sedan lacklimmade jag fast svarta servetter på stolen. Det var lite pyssligt att klippa till servetterna så de skulle ge ett KO-liknande intryck. När fläckarna var på plats lackade jag stolen några gånger för att den skulle få yta och hålla. Man vill ju såklart att den ska kunna användas! Vad tycker ni?
 
 
Tänk så uppskattade den blev & tänk vad mycket roligare det är att ge bort något så personligt. Dessutom något man själv lagt så mycket tid på att göra till just den personen.  Tummen upp för personliga presenter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar