tisdag, mars 19, 2013

Smått för sött

Efter en heldags utbildning för den nya gruppen är jag lagom mör i knoppen. Längesedan sist men oh så kul! De är duktiga & då blir mitt jobb så mycket lättare.

Jag gick inom DiModa & Cervera på vägen till bilen. På DiModa hittade jag finfina koppar som hade passat så bra i det här hemmet. Skickade en bild till mamma & håller tummen för att de kanske finns i ett paket när jag fyller år. Hoppas kan man ju alltid! På cervera hittade jag så söta pajformar. Har kikat länge men inte hittat rätt, jag tycker att de många gånger är för stora, även om de är små. De här var små & söta, lite i samma stil som Ib Laursen kopparna vi redan har.  Jag slog till på fyra turkosa och fyra rosa för totalt 164 kr. Bra köp!



2 kommentarer:

  1. Jättefina! Å på tal om Ib Laursen så ska jag nog köpa mig en stor skål/bunke ur det sortimentet. Så fint att ha framme på hyllan i köket. Det är Änglabacken som säljer Ib Laursen va? Puss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är de fina =) Ja, det blir nog toppenfint! Å det är Änglabacken som säljer Ib Laursen. PUSS!

      Radera