måndag, april 22, 2013

What a feeling!

Igår eftermiddag & hela dagen idag här vi varit på vallhundskurs Ernzt & jag.
Åh så mycket vi har lärt oss, så mycket som fallit på plats och så mycket vi har fått med oss att jobba på! Det här varit två underbara dagar med härliga människor, fina djur, duktiga hundar & en fantastisk instruktör (Peter Nilsson).
Vi är trötta nu & Ernzt här fått en halvtimmes massage nu vilket han fullkomligt älskar!
Det är dags att sova & det är med en helt grym känsla jag säger godnatt. Igår & idag har jag verkligen fått känna känslan att arbeta tillsammans med hunden, mot samma mål och fått njuta av träningen. Jag förstår vallningen kan jag säga nu & nu ska jag bara fatta vilken fin hund jag här också. Många fina ord om honom värmer i mattehjärtat!
Kram på er <3

1 kommentar: