tisdag, maj 14, 2013

En blir två - halv måste bli hel

Bilden är lånad från MIM
Att det ska vara så svårt att få tag på en dubbel hundbur som har alla finesser jag vill ha!
Vi har idag en halvbur från RU Produkter som vi är jättenöjda med men den blir för liten alldeles snart. Visst kan man köpa en ny dubbelbur från dem men jag tycker att det är för mycket pengar när det finns så mycket bra begagnat för en mindre peng. Hittade en MIM bur på Blocket.se men nu får jag inget svar av säljaren. Frustrerande! Det är väl bara att ha is i magen & vänta någon dag till. Det är ju ingen panik men det hade kännts skönt att få det avklarat. Egentligen hade vi behövt en till lille bilen också (om man kan kalla en kombi för lille bilen?) men det får vänta ett tag till.

Någon som har en dubbel hundbur med helt golv, evakueringslucka och som är låsningsbar får ni gärna hojta till, sålänge fortsätter jag min jakt på nätet med en stunds paus nu ikväll för att åka & hälsa på Franz och kanske gå ett varv i fårhagen med Ernzt. Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar