torsdag, maj 23, 2013

God natt

Bröderna på promenad innan
idag - så söta!
God natt, kan man börja så? Det är ju snart natt så vi testar.
En galen dag på jobbet med mer än dubbelt så många samtal som vi brukar ha avklarade har jag hunnit landa i soffan, dricka en kopp kaffe och myst med mina tre pojkar och kissarna såklart. De sista offerterna på ett eventuellt framtida hus är utskickade också så nu väntar vi med skräckblandad förtjusning på att de ska komma tillbaka så som vi tror och vill. Usch ja, det är verkligen nervöst även om vi tror att vi har rätt bra koll på vart vi kommer landa.
 
Nu är det dags för kvällskissen sen blir den sängen. Imorgon är jag ledig och det känns verkligen skönt även om det inte kommer bli sovmorgon direkt. Men jag hoppas att "dejten" imorron kväll är värd den tidiga och sedan långa dagen som väntar. Nu hoppas jag att ni får en god natts sömn så vi avslutar som vi började - God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar