måndag, juli 22, 2013

Sol, bad & jogging

Såhär såg vår gårdag ut:
 
 
På morgonen packade vi in oss i bilen, lämnade hundarna på ranchen och sen styrde lillasyster, David, Jocke & jag kosan mot Ölandet. Bläsinge närmare bestämt. På vägen stannade vi på Rasta i Kalmar och köpte med oss supersmarriga mackor och en boll till pojkarna.
I Bläsinge möttes vi upp av Davids bror och hans tjej. Vi hade en supermysig dag på stranden med sol, salta bad, bollek och mycket skratt!
 
När vi var lagom grillade allihop körde vi till Kalmar och åt på O´learys innan vi körde hemåt. Strax efter 21.30 var vi hemma.
 
Själv snörade jag på mig joggingskorna och fullföljde veckans mål, 5 joggingrundor på en vecka. Det blev förflyttat lite pga en väldigt ond rygg ett par av vardagarna men fem rundor på en vecka var målet och det känns bra att det gick i hamn. Det som inte alls känns bra är mina ben. Hade ont redan när jag vaknade idag och undrar om jag kanske tagit mig vatten över huvudet med mitt mål, det kanske är att gå ut för hårt? I vilket fall blev det inte tur nu på morgonen och förmodligen inte ikväll heller. Jag hoppas benen är med på banan imon igen i alla fall så vi kan få ihop fem rundor även denna veckan.
Alla förslag på vad man kan göra för att underlätta är mer än välkomna!
 
Idag blir det lugna gatan, häng hemma & på ranchen och kanske ett bad om andan faller på. Vad gör ni idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar