lördag, oktober 19, 2013

Catch up


Det har varit en trött vecka & därför har energin, den lilla jag kunnat åstadkomma, fått läggas på annat än bloggande. Förra hösten var rena uppförsbacken eftersom jag var galet trött mest hela tiden & jag känner att det är det hållet jag är på väg mot nu också. Därför kommer jag somna på soffan flera kvällar och låta det vara okej. Jag kommer inte göra en massa som jag inte orkar utan det som måste göras får gå först. Så hoppas jag att den här hösten inte blir lika illa som den förra.

Stallfix några dagar har klarats av, jobb såklart, besök från kollegorna i Malmö har vi haft, jag har varit på massage och blivit däckad av värsta sortens magont. Vi avrundade veckan fint igår i alla fall med ett besök hos Sophie igen med Ernzt och sedan tacosmys på ranchen.

Idag är det i alla fall lördag igen. Jocke drog till skogs vid 7-tiden och jag har slängt ihop en äppelkaka och fått i mig frukosten. Snart är det dags att packa ihop hundarna och åka till fåren.
4,5 grader kallt hade vi nu på morgonen och det är vitt av frost på backen. Förhoppningsvis kommer solen fram och då kan det bli en riktigt fin dag. Njut av den för den kommer aldrig igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar