söndag, oktober 13, 2013

När jag blir tråkig.

 
Vi tog en liten sovmorgon idag & sen åkte vi utåt Marbacken. Jocke skulle hjälpa till att sätta belysningsstolparna till paddocken och gräva ut för trappan till uterummet. Själv la jag ett spår var till två överenergiska hundar. Det gick sådär kan vi väl säga även om båda bitvis gick fint.
Efter en lunch tog jag med mig hundarna och gick hem. En promenad på drygt 6 km och en timme senare var vi hemma. Hundarna däckade medans jag blev rastlös. Ändå hade jag ingen lust att göra någonting.
 
Nu blir det middag och en sista funderare över tävlingsstarten. Eftersom det inte blivit någon träning denna veckan och kanske inte blir någon kurs nästa helg heller så känns det som ett bättre alternativ att ge platsen till någon annan. Jag ska bara bli 100% säker på beslutet innan jag meddelar.
 
Det blir en lugn söndagskväll eftersom jag fortfarande inte är sugen på att göra någonting Jag vill bara sitta inne, under en filt med en massa tända ljus. Det är sån jag blir på hösten - tråkig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar