söndag, november 10, 2013

Farsdag

Jocke ville absolut också ha smörgåstårta så jag gjorde en tills igår kväll också.
Väldans god och vill ni veta hur man gör hittar ni receptet här!

Idag är det dags för F-kullen att träffas, jag tror de flesta kommer. Dessutom, passande nog med tanke på att det är farsdag, kommer pappa Wille från Öland också.

Jag har gjort smörgåstårta som vi ska smaska på och jag lyckades också slänga ihop ett par chokladmuffins igår kväll. Smörgåstårtorna har jag dock roat mig med att garnera nu på morgonen.

Jocke är i skogen med min pappa, tur att någon hänger med honom en dag som denna. ;-) Kanske hinns det med en tur ut till ranchen också för en fika framåt eftermiddagen. Jag tror det blir en härlig dag & kameran följer med så jag ska försöka komma ihåg att använda den också =) 

2 kommentarer:

  1. Fantastiskt god smörgåstårta!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så bra att ni tyckte om den! Å det var så roligt att träffa er! Wille är så himla fin, jag önskar att Franz blir likadan! Med hårt arbete så kanske han blir hälften så fin iaf & då är jag nöjd. Pep är häftig att se & det ska bli kul att se vad det bli av honom! För att inte tala om Mellie, wow, vilken tuffing! Hoppas det itne dröjer för länge tills vi ses nästa gång!

      Radera