lördag, november 09, 2013

Fotriktigt och friluftsnödvändigt

Efter kursen innan idag satte jag av mot Jaktia.
Mina Viking kängor har gjort sitt sen länge & ett par nya behövde inhandlas. Tanken var att prova ett par och sedan se om jag kunde hitta på nätet för en billigare peng. Samma sak gällde byxorna, ett par Lundhags, prova storlek och beställa via nätet.

Det blev inte som planerat. Istället lät jag kortet jobba och kom hem med både ett par nya Chiruca Zeb + kängor och ett par svarta Lundhagsbyxor. Ett antal tusenlappar fattigare men väldigt nöjd med mina köp. Å faktiskt är det ju så, att med tanke på hur mycket jag använder den här typen av skor och byxor är det bättre att köpa kvalitet även om det svider precis när man drar kortet.  Nöjd är jag i alla fall, som tusan!

 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar