måndag, november 04, 2013

Ny vecka igen

Så var det dags för en ny vecka igen!

Vi avslutade den förra med storhandling, sista fixet i trädgården innan vintern och vi klarade även av vår del som ska göras på föreningens ytor. Jocke hängde mest på ranchen först för lite jakt och sedan för att fortsätta med det som är kvar på paddocken och det sista på uterummet innan golvvärmen läggs in och golvet kommer på plats. Det blir ruskigt bra! Vad gäller paddocken är det tillomed så jag längtar tills den är klar så man kan få sitta där i lugn å ro & dressyra lite. Det blir nog till att bygga lite hinder till sommaren med så vi kan hoppa några skutt också.

Lite tacos & besök av lillasyster som hade både Texas & Bella med sig, till Ernzt & Franz stora glädje, fick avsluta kvällen.

Nu ska jag slänga ihop några muffins innan jag gör mig iordning för jobb! Jag hoppas den här veckan går fort för jag har mycket skoj som väntar till helgen!


Nya fräscha blommor fick följa med
hem när jag storhandlade igår!

2 kommentarer:

  1. Vad fint med spetsbandet runt vasen! Puss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha....du skrev likadant sist jag hade en bild på den vasen med det spetsbandet. Jag tror minsann du gillar´t! Puss

      Radera