söndag, januari 05, 2014

En bra plan

Paketet jag hämtade igår innehöll
en ny telefon, mycket nöjd så långt!
Vi hade en skön hemmadag igår. Jag tvättade, vek tvätt, vattnade blommor, plockade undan & handlade, tacka tusan för självscanning, annars hade det tagit dubbelt så lång tid. Sen förbereddes maten, jag kunde inte hålla mig och gjorde därför rätten vi fick på nyår. Men på nötkött istället för älg. Det tar några timmar i ugnen så därför blev det tidig förberedelse. Sen vart det JVM semi och jag roade mig samtidigt med att komma igång med den nya fräscha S4an som jag beställde häromdagen. Riktigt nöjd så här långt!
Sen åt vi mat och den lördagen var slut.
 
Idag är det fullt schema istället. Hundarna & jag ska alldeles snart åka iväg & valla. När vi kommer hem blir det att fixa lite mat och sen ska vi äntligen åka iväg för att se Hundraåringen. Har ni sett den? Jag har läst boken & ser så mycket fram emot filmen. Å så avslutar vi dagen med JVM-final, det låter väl som en bra plan va?!
 
Nehe, nu gäller det att sätta fart!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar