lördag, januari 04, 2014

Långhelg igen


Sitter med frukosten & två sovande hundar framför tvn.
Lagom mör efter att faktiskt ha släpat mig ut idag för att inviga de nya skorna. En kortare, lugn runda blev det och den var nog alldeles lagom att börja om med för jag var rätt trött på slutet men orkade iaf spurta uppför sista uppförsbacken.
Jag fick en övning av Erik på jobbet som jag kan göra också, bara kroppsvikt och tränar hela kroppen. Sjukt jobbig och nu orkar jag inte mer än tre repetitioner men jag gjorde iaf tre innan och tre efter att jag sprang. Nästa gång kanske jag kan göra fyra?

Dagens plan är annars att åka å handla lite, tanken är någon form av långkok mat ikväll men jag vet inte riktigt än exakt vad. Jocke åkte till skogen och kommer inte hem förrän framåt eftermiddagen & då blir det säkert hockey, JVM. Jo, jag ska ju hämta ett paket också som jag sett fram emot. Annars blir det nog mest hemmahäng. Vad ska ni förgylla dagen med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar