lördag, januari 25, 2014

Njut av livet

Igår förgylldes min dag av ett paket innehållande bland annat
den här fina. Passande text dessutom!
Hej där!
Hur har ni det?
Jag har haft fullt upp i veckan & bloggen har fått stå på vänt. Ibland behöver jag bara vara och inte alls blogga, det är skönt med en kort paus emellanåt.

Inga speciella utsvävningar har gjorts, några saker vad gäller husbygget har klarnat (mer om det i ett annat inlägg), jag har letat som en galning efter en ersättare till den gamla vita bilen & jag har gått långundor istället för att springa (bara klarat av en jogginsväng denna veckan) pga en ömmande fot, överansträngning kanske? Volvon gick som tur igenom besiktningen med blanka papper häromdagen & det kändes åtminstone som en lättnad.
Idag är planerna ganska luddiga. Jocke ska packa eftersom han åker till Skåne i eftermiddag för att imorgon vända norrut för skid-träningsläger under några dagar. Jag ska göra upp affären på den nygamla bilen som vi hämtade hem igår & hundarna och jag ska hinna med en sväng till ranchen tänker jag. Sen får vi se vad kvällen bjuder på.

Hoppas ni får en fin lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar