fredag, januari 10, 2014

Sjölyckan som egen sida

Nu har jag lagt in Sjölyckan som en egen flik i menyraden här på bloggen!

Det är inte tanken att jag ska skriva något där, det kommer jag fortsätta göra som inlägg. Däremot är tanken att på den egna sidan ska bilder publiceras efterhand, så man kan följa allt från början till slut. Kanske blir det alldeles för långt & alldeles för mycket bilder tillslut, det vet jag inte än men jag tänker att vi börjar så här.
Än så länge finns det ju inte så himla mycket olika bilder att välja på men förhoppningsvis kommer det att rulla på inom en inte alltför avlägsen framtid och då kommer jag skriva och självklart publicera bilder i vanliga inlägg men också lägga alla bilderna på samma ställe så man kan följa bygget genom bara bilder och med hjälp av datum se när de togs. Hoppas ni ska gilla sidan & enkelt kunna följa bygget där för nu börjar det minsann dra ihop sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar