söndag, februari 09, 2014

Först möte sen söndag

Nya klubbmärket på ny väst
Har ni en skön söndag?
Nu har jag tagit söndag på riktigt. Dagen började med en kort frukost framför herrarnas störtlopp i OS. Sen drog jag iväg för årsmöte med Kvk, vallhundsklubben. Det blev ett lugnt möte som faktiskt var riktigt trevligt, inte alla år det är så!
När mötet var avklarat bjöds det på smarriga pajer, sallad, hembakat bröd och som avslutning kaffe och en riktigt kladdig kladdkaka.
Efter årsmötet samlades den nyvalda styrelsen för ett kort konstituerande möte och där är jag numera med. Jag hoppas vi ska kunna göra många roliga saker under året och det känns som det kommer bli en bra styrelse att jobba i. Jag passade på att investera i en ny softshellväst med klubbens nya logga!

När jag väl var hemma stack Jocke ut med rullskidorna och hundarna å jag tog en timmes promenad med massa bus i naturreservatet. Så himla skönt även om solen hade gått å gömt sig igen då.
Nu sover killarna gott & jag ska bara njuta av att vara hemma resten av dagen. Veckans matlista ska skrivas, vi ska kolla vidare på fönster (snacka om långdragna & tjatiga fönster...) och dörrar och förhoppningsvis få något frågetecken utrett. Sen är det dags att ladda om för en ny vecka igen.


 

2 kommentarer:

  1. Rullskidor och dragande hund, super kul! Ritcha älskar de! Kanske något för dina pojkar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, det vet i tusan. Jocke vill nog inte ha med dem å jag ställer mig inte på ett par rullskidor! Hundarna hade säkert gillat det dock =)

      Radera