lördag, mars 01, 2014

Att svänga sina lurviga


 
 
Goddagens! Här börjar livet ordna upp sig igen.
Jag är lite lätt sliten efter en after work som började på Stars & Stripes med musicquiz & mat. Via Pauze och Day & Night hann vi innan vi avslutade på, håll i hatten, Club 40 på Kök 11. Jag var definitivt väldigt ung jämfört med alla andra där, inte så konstigt... Musiken var i alla fall den bästa på hela kvällen, alltid något, och vi svängde våra lurviga tills det var dags att vingla hemmåt. Kul hade vi och det var ruskigt skönt att få krypa ner i sängen strax innan halv 3 inatt. Tack till alla er som var med, när jag återhämtat mig, framåt sommaren, då gör vi om det!
Inte lika skönt idag men efter att ha sovit till halv 12 har det gått rätt bra. Betongkepa i light variant och en stunds häng i soffan.
Nu har jag hämtat hem hundarna som varit på ranchen sedan igår och de sover gott nu, antagligen helt slutkörda, de också.
Ikväll åker vi till Änga för att fira bästa Cin som fyllt år & imorgon är det uppstigning tidigt som gäller.
Hoppas ni har en fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar