torsdag, april 03, 2014

Nu är det nära

Materialet till grunden är på plats och snart kör de igång!

Här är det hockey som gäller ikväll. Växjö leder just nu med 4-1 borta mot Färjestad i den andra semifinalen & det är en period kvar. Gott!

Idag har vi haft det sista mötet med snickaren och rörmockaren innan de sätter igång med bygget. Inga konstigheter utan vi skulle mest kolla av så att alla är på banan & de ville veta om vi hade några frågor eller synpunkter som de skulle ta med sig nu. Inga konstigheter så på måndag görs den sista utsättningen då höjden bestäms också och sen på tisdag kör de igång med grunden. Så magiskt skönt! Äntligen!

Annars händer det inget speciellt. Jobba, äta, sova....å sådär håller det på. Fredag imon & jag ser fram emot den här helgen, också. Jag ser alltid fram emot helgerna! Haha. Förhoppningsvis ska jag vända min obefintliga träningsrutin till åtminstone en början till rutin under helgen med. Jag borde verkligen och nu är det ändå både lite varmare och lite ljusare på kvällarna så då borde det väl vara enklast att komma igång igen?!

Hoppas ni har en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar