fredag, juli 18, 2014

Kalashelg nästa!

Hundhuset tar form!
Hej där!
Här har det precis blivit helg. En helg som kommer att kantas att firande av den blivande 30-åringen.
Kvällen ikväll kommer att bestå av matlagning och bak. Tårtor, kolasnittar och chokladbröd står på baklistan tillsammans med förberedelse av grillspett och potatisgratäng (som födelsedagsbarnet absolut vill ha) och diverse goa röror.
Imorgon blir det kalajs för den närmsta familjen med förhoppningsvis god mat.

Resten av helgen vill jag inte yppa så mycket om för ibland, men bara ibland, kikar det där födelsekalasbarnet in här. Men kanske blir det mer bygge på hundhuset som nu börjar ta form.
När helgen är slut kommer det en summering istället!

Nu är det "bara" tre veckor kvar att jobba för vår del. Nästa vecka har jag dessutom tagit några dagars ledig så två dagar + två veckor är det som gäller för mig. Jag tycker iofs att det går rätt bra att jobba och jag har ingen semesterpanik än. Det är skönt att veta att man har sitt kvar när de andra redan börjat komma tillbaka från sina semestrar!
Å helg är ta mig tusan inte helt fel det heller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar