torsdag, september 04, 2014

Dags för den sista

Så var det bara en semesterdag kvar av de 20.
Det känns konstigt, jag skulle mycket väl kunnat vara hemma några veckor (eller månader) till. Det hade vart skönt att få göra klart nu men det blir väl färdigt inom sinom tid ändå hoppas jag.
Snickarna har ju en del kvar att göra innan de är klara men alldeles snart är det dags att beställa kök iaf, spännande!

Semestern har mest bestått av jobb så det ska på sätt och vis bli skönt att komma tillbaka till jobbet. Få vila upp sig lite. I alla fall fysiskt. Min rygg har dock inte varit bättre på lääänge så det känns lite jobbigt eftersom jag antar att den kommer bli sämre igen när jag blir stillasittande igen hela dagarna. Ett bra tillfälle att börja stå upp på jobbet? Det känns så va?!

Förråd/carport idag, det går minsann framåt.
Fler nya bilder, bland andra några innifrån, finns på Sjölyckans sida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar