onsdag, april 15, 2015

Tips tack!

Jag behöver tips!
Mitt stora problem just nu är att hitta byxor som jag kan ha och som är bekväma. Folk tycker tydligen att man ska sluta använda jeans när magen blir större men det vill inte jag. Jag älskar jeans och tycker inte att jag ska behöva byta klädstil för att jag råka va lite rundare för tillfället.
De jag har nu är jättesköna men jag har bara ett endaste par och har inte hittat några andra som passar.
Så nu är frågan om ni andra som också gillar jeans och har varit i form, rund form, köpte era jeans. Jag kollade på Mamalicious och där finns en hel del, är det någon som handlat därifrån?

Bilderna kommer från Mamalicious
Imorgon ska jag och lilla mamma till Ullared på storshopping! Så jag tar gärna tips på sånt ni köpt till era små men som ni från början inte visste/trodde att ni skulle behöva. Självklara saker som sängkläder, filtar och kläder har liksom även jag kommit på. Kom med tips nu å se till att shoppinglistan blir fullständig!

Å förresten blev jag mostin till en liten flicka i helgen. Hon är bedårande söt och Filuren i magen kickade glatt när jag höll den lilla. De kommer antagligen få en massa roligt ihop när väl Filuren tittar ut! Grattis till de stolta föräldrarna också såklart <3

4 kommentarer:

  1. Jag köpte mina jeans på hm! De är supersköna och sitter superbra.jättesköna att ha även efter förlossningen eftersom magen kan hänga lite. Ska fundera lite på vad ni mer kan behöva. hoppas allt är bra annars med er och grattis till att du blivit moster! Kram Erika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag har ju köpt mina på HM också men själva mudden räcker inte till längre, den trycker på magen nu, och det finns inte större storlek att välja tyvärr. Hemskt va? Så stor är jag faktiskt inte.
      Ja gör det, vi åker ju inte förrän imon =) Alla tips är välkomna!
      Allt är fint här!
      Kramar

      Radera
  2. Se om du hittar några med låg mudd. De tyckte jag funkade bäst i slutet iaf :) Har tyvärr inget tips på var man får tag på dom dock.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag provade ett par med låg mudd men det kändes som de skulle trilla av eftersom de inte hade hällor så det gick att ha skärp i dem. Därför blev det ett par med hög mudd igen. =)

      Radera